Blyg eller Självsäker?? Villket är bäst??

Hur ska de göra egentligen?? Jag vet inte, hur de än beter sig och agerar så kommer jag på mig själv med att bli irriterad.

Är det nått jag alltid blir irriterad på så är det när grabbar bara sitter och stirrar på en..och mötar man hans blick så ler han lite små fånigt. Är det nått jag alltid klagar om för mina kompisar så är det just det. Mina kompisar säger då att Jag är fånig och att det bara är gulligt. Aa men visst så jävla gulligt med en feg liten grabb som bara sitter där och glor istället för att gå fram och faktiskt Prata med en och kanske till och med få vad han vill. Jag menar det är ju en sjukt större chans att jag blir intresserad om han pratar med mig.

Det som nu stör mig, nått jag faktiskt till och med skäms över är att jag när en grabb väl kom fram till mig och började prata så tyckte jag att han var för på, för självsäker och arrogant. Jag var på väg hem, satt på tuben när han sätter sig mittemot mig och börjar prata. Precis innan han ska kliva av lutar han sig fram, tar min mobil och skriver in sitt nummer och säger ring mig. Jag vet inte vad det var, men det var nått i hans röst som gjorde att det lät som att han var hundra procent säker på att jag skulle ringa upp honom. Och just därför har jag inte gjort det. Det är extremt dumt, jag vet och jag borde väll egentligen ringa honom.

Jag vet inte vad det är för fel på mig, men nått måste det ju vara. Det spelar ingen roll vad de gör eller hur de gör det, enligt mig blir det ändå fel.

Mina ord nu när jag har tänkt på det här mer är att det Är bättre att gå fram och prata. När jag tänker efter så behöver väll inte självsäkerhet vara något negativt. Självsäkerhet är ju nått jag faktiskt önskar att jag hade själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0