Kläääädeeer!!

Var i stan idag med min älskade kompis, måste bara vara lite gay här och säga att det finns ingen jag trivs med som jag trivs med henne. Hon finns alltid där för mig och jag finns alltid där för henne. Skulle nog kunna sträcka mig så långt som till att erkänna att jag älskar henne, vilket är väldigt ovanligt eftetsom jag aldrig erkänner det för någon, men henne älskar jag faan.

Vi fördrev vår tid med vår favorit sysselsättning, vilket är det som dem flesta gör när dem är utomlands, klagar på allt folk runt omkring, lägger massa fula kommentarer för att ingen förstår, men bitterfittor som vi är tycker det är roligare när folk förstår att vi hatar dem. Döm oss gärna jag bryr mig inte, men ni kanske ska prova innan ni dömmer, för tro mig det är kul.

Brände niohundra spänn på monki gjorde man också och nu ska jag vara en sån här fånig liten hora och ladda upp bilder på mina fynd

Vinröd spetts linne 150kr  Svart genomskinlig skjorta 300kr    

Vinröd spetts linne 150 :-
Svart genomskinlig skjorta 300 :-



Svart spetts linne 150 :-
Mörk beige genomskinlig skjorta 300 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0