Sen uppstigning..

Nämen god morgon, god morgon. Eller morgon vette faan, halv ett är klockan, men jag vaknade nu så..
Jaa vad ska men hitte på idag då, det vet jag inte. Ska väll ut och springa eftersom det är fint väder ute idag. Ska fråga min hund om han vill följa med så jag får lite sällsskap. Jag tror inte att finns något på denna jord som är lika tråkigt som att gå ut och springa, möjligtvis en mattelektion. Jo mattelektioner slår nog springrundor i tråkigthet med hästlängder. Usch jag hatar verkligen matte och att bara gå ut och springa det e så långtråkigt..
Här visas min pessimissm än en gång.

Ikväll  ska jag ut och käka med en kompis. Jag gillar henne men hon kan vara lite mycket ibland, hon är den raka motsattsen till mig. Hon är glad och positiv, fast det är bara utanpå. Jag känner henne tillräkligt väl för att veta att hon innerst inne är en liten bitterfitta hon också. Men det är najjs att umgås med henne för hennes positivitet smittar väll ändå av sig till viss del. Vi ska ut och käka och sen ska vi gå och se "The girl with the dragon tattoo". Den har jag velat se jättelänge med jag har inte hittat nån anna som vill se den, så det var jävla tur att hon masade sig hem från fjällen och erbjöd sig att gå och se den med mig. För jag känner, hur fånigt den än låter, så behöver jag en tjejkväll. Vem vet vi kanske hittar några snygga grabbar att följa med hem. Jag har inte så många singel tjejkompisar, så det ska bli kul och gå ut en kväll  med henne. Här kommer ett till erkännande (herregud nu får jag skärpa mig) jag har saknat henen nu när hon varit borta.

Nu blev jag genast jävligt hungrig, så ska nog gå ner till köket och se om det finns nått litet jag kan mummsa i mig. Fast vår kyl brukar offtast vara tom, ett stort jävla vakum brukar det vara så jag lär få gå till konsum och handla nått. Eller så skickar jag bara morsan, vem vet hon kanske är på bra humör idag.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0